Subject: Taotluse tähtaja pikendamine
From: "Paula Puusaag" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 13 Feb 2025 10:10:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname saadetud tagasiside eest seoses uuringu taotlusvormiga
„Liiklusõnnetustest ühiskonnale põhjustatud kahjude määramine“ (kiri nr
5.1-5/25/20416-2). Oleme üle vaadanud esitatud täiendamist vajavad punktid
ning mõistame vajadust nende täpsustamiseks ja taotlusvormi
korrigeerimiseks. Teie palve kohaselt tuleks vajalikud muudatused sisse
viia hiljemalt 18. veebruariks 2025. Seoses meie ettevalmistustega 2024.
aasta kokkuvõtvale pressikonverentsile ei ole meil võimalik vajalikke
muudatusi selleks kuupäevaks lõpuni viia. Kas on võimalik pikendada
täienduste esitamise tähtaega?

Jään ootama Teie tagasisidet ja otsust.

Lugupidamisega

Paula Puusaag
analüütik-projektijuht
liiklusohutuse osakond
5397 1636
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee